0
1
1

Корисна інформація

Як не обпектися на "горящих путівках"

Горящі путівкиВ милому серцю словосполученню «горящий тур» приховано немало підводного каміння. Успіх подорожі за такою путівкою – питання везіння, тому що «горящий тур» не передбачує серйозних обов’язків перед клієнтами. Інколи, але досить рідко, по низькій ціні продають дійсно непоганий тур — і ви насправді маєте можливість відпочити, придбавши поїздку вдвоє дешевше. Але! Мало імовірно, що це станеться в розпал сезону, особливо якщо річ йде про популярний курорт. В такий час місця в гарних готелях розпродаються дуже швидко, з бажаючих зупинитися в них навіть вишиковуються черги. Тому, якщо хтось і відмовиться від поїздки, тур фірма завжди запропонує цей тур будь-кому з своїх клієнтів, не занижуючи ціну ні на долар.

Отож, якщо компанія пише на своїй вивісці «горящі путівки», то це або рекламний трюк і на справді путівки продаються за звичайною ціною або на десять-двадцять доларів дешевше. Або, на жаль, має намір «впарити» не якісний продукт. Ось про це – детальніше.

 

Як вже говорили, гарні готелі не відчувають нестачу туристів, тому не «горять». А ось у готелів трішки гірших дійсно можуть бути проблеми з заселенням, а тому вони і будуть змушені відчайдушно занижувати ціни. При цьому в каталозі, який запропонують переглянути в агенції, все може бути дуже пристойно: і пляж недалеко, і інфраструктура хороша, але… Поруч може проходити будівництво. Або готель тільки що пережив капітальний ремонт, і замість цілющого морського повітря ви будете вдихати аромат лакофарбових матеріалів.

Інколи вартість туру знижується за рахунок заміни готелю. Тобто, купуючи тур, клієнт обирає готель і купує номер в ньому за більш низькою ціною: путівка ж, нібито, «горяща». На місці стає зрозуміло, що виникла помилка, тому клієнта селять в інший готель, звичайно, більш дешевий. І ображений гість не підозрює, що в обраний готель ніхто і не збирався його селити. З самого початку йому призначався готель більш низької категорії, ціна якого, звичайно, менше. І ось саме цю вартість він і оплатив. Самі розумієте, що не про яку економію річ в даному випадку не йде.

 

Якщо річ йде про знижку за рахунок квитка, то й тут є немало підводного каміння. Інколи, насправді може бути так, що компанія не розрахувала свої сили і не змогла заповнити місця на викуплених рейсах. Перевірити цю інформацію можна, зайшовши на сайт для професіоналів турбізнесу і переглянувши архівні матеріали. Там в новинах завжди пишуть про те, що такий-то туроператор не зміг продати чартер туди-то. Потім ви набираєте телефон агенції і дізнаєтеся, з яким оператором вона працює.

Взагалі , «горящий тур» — це досить умовне ненадійне поняття. І передбачити заздалегідь повезе вам чи ні – важко. Тому слід замислитися, що в даному випадку вам дорожче: спокійний відпочинок або зекономлена сотня-друга доларів.